فلزات

اتصالات دکوراتیو استیل

اتصالات دکوراتیو استیل
اتصالات دکوراتیو استیل

اتصالات دکوراتیو استیل

استیل دکوراتیو نوعی مصالح تزئینی بوده که از ورق های نارک استیل تولید می شود و به دلیل ترکیباتی که در ساختار خود دارد دارای ویژگی هایی از جمله مقاومت بالا در برابر خوردگی , طول عمر زیاد , استحکام فوق العاده , مقاوم در برابر خط و خش و حرارت است اتصالات دکوراتیو استیل نیز همین خصوصیات را داشته و باید هم گرید دکوراتیو استیل انتخاب شود , آیا می دانید این اتصالات شامل چه مواردی است ؟

  • لوله استیل دکوراتیو چیست ؟
  • آشنایی با اتصالات دکوراتیو استیل و اهمیت استفاده از آن
تامین و فروش اتصالات سه راهی و زانویی و تبدیل استیل

لوله استیل دکوراتیو چیست ؟

لوله استیل دکوراتیو از استنلس استیل ساخته شده و تمام ویژگی های فولاد ضد زنگ از مقاومت بالا , استحکام عالی و.. را برخوردار است , این تجهیز یک محصول دکوراتیو و تزئینی است زیرا روکش آن دارای طرح های مختلف تزئینی و رنگ بندی است که علاوه بر کیفیت بالا ظاهری لوکس و لاکچری به محیط می بخشد پر استفاده ترین لوله دکوراتیو سری 201 , 304 و 316 است سری 201 برای محیط های داخلی و خشک , سری 304 برای محیط های بیرونی تماس با نور خورشید و رطوبت و سری 316 مناسب مناطق شرجی است این لوله در ابعاد 3 تا 6 متری و در ضخامت های 5/ تا 1.5 در انواع لوله طرح دار , لوله خش دار و لوله مات تولید می شود از لوله های استیل دکوراتیو در ساختمان سازی و معماری , ساخت لوازم آشپزخانه , حفاظ بالکن , تراس و راه پله , نرده درب ساختمان ها و بانک ها و.. استفاده می شود این سازه برای اجرا و نصب نیاز به اتصالات دکوراتیو استیل دارد .

 

آشنایی با اتصالات دکوراتیو استیل و اهمیت استفاده از آن

اتصالات دکوراتیو استیل محصولی پر کاربرد و تزئینی ساخته شده از استنلس استیل گرید 201 , 304 و 316 که دارای عناصرمختلفی مانند کروم , نیکل , کربن , منگنز و…  است ساخته شده و برای مصارف خانگی مانند مبلمان , حفاظ , نرده ؛ دستگیره و دیگر کاربردهای تزئینی و معماری همچنین اتصالات نمای شیشه ای مورد استفاده قرار میگیرند , این محصولات به دلیل زیبایی و عنصر تزئینی برای کاربردهای معماری و طراحی های داخلی مورد استفاده بوده و علاوه بر رنگ استیل در رنگ های نقره ای , طلایی و دیگر رنگ ها در بازار به فروش می رسد .

اتصالات دکوراتیو استنلس استیل شامل

پایه آسانسوری :

پایه آسانسوری یا هندریل برای اتصال دستگیره های نرده راه پله , استخر و.. کاربرد دارد این قطعه لوله قطر 16 , 38 , 51 و.. را در حلقه خود جای داده و باعث محکم شدن آن می شود.

ساخت و فروش فلنج لبه دار استیل 316

بغل کوب استیل :

بغل کوب برای اتصال لوله یا پروفیل بر روی دیوار استفاده می شود , در زمانی که عرض راه پله جوابگوی نصب نرده استیل نباشد از این یراق استفاده می شود این قطعه را می توان در سایزهای 38 , 51 و 40*40 میلی متر خریداری نمود

انواع کف کوب یا دیوار کوب :

کف کوب یا دیوار کوب برای اتصال مقطع انتهایی لوله به دیوار , زمین و دیگر سطوح استفاده می شود لوله استیل با کاربردهای مختلفی مانند نرده , حفاظ پله , هندریل به دیوار , شیشه و… متصل می شود .

زانو:

زانو استیل پایه استارت نرده را به دسته آن متصل می کند و علاوه بر آن نقش رابط استارت را دارد به عبارتی یک سر این قطعه به زمین یا دیوار پیچ شده و سر دیگر با جای دادن سر لوله در خود استحکام لوله را تضمین می کند .

درپوش استیل :

بخش انتهایی لوله حالت باز دارد که با درپوش بسته می شود همچنین استفاده از درپش می تواند از ورود اشیاء به لوله جلوگیری کند .

از دیگر اتصالات دکوراتیو استیل می توان به نعلبکی استیل , مهره گیر , گوی استیل , ناخنی و کلاهک , حلقه استیل , انواع بست , النگویی استیل ,  انواع میل ترانس , قالپاق, چاکدار 5 تکه  و پیچ و مهره اشاره کرد .

از مهم ترین دلایل محبوبیت اتصالات دکوراتیو استیل می توان موارد زیر را نام برد .

  • مقاوم در برابر خوردگی
  • قابلیت جوشکاری , ماشین کاری و پرداخت مناسب
  • سهولت در تمیزی و استریل کردن
  • خواص مکانیکی عالی
  • قدرت استحکام بالا
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به طول عمر بالا
  • قابلیت بازیافت 100 درصدی
  • ظاهری زیبا
فروش اتصالات ساکت ولد استیل 304

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *